İLETİŞİM BİLGİLERİ

Giriş Yap

Üye Ol

E-posta adresinize bir parola gönderilecek.

Kişisel verileriniz siparişinizi işlemek, bu web sitesi boyunca deneyimlerinizi desteklemek ve diğer web sitemizde açıklanan diğer amaçlar için kullanılacaktır. gizlilik ilkesi.

Siparişinizi takip etmek için lütfen aşağıdaki kutuya sipariş numaranızı girin ve Takip Et butonuna tıklayın. Size gönderilen sipariş onay e-postasında sipariş numaranızı bulabilirsiniz.

Ayder Turu
Fiyat70.00

Doğa ile iç içe şehrin kalabalığından uzaklaşıp , suyun duruluğu ile huzura kavuşmak , mutluluk , eğlence ve sakinlik gibi duyguların hep  bir arada yaşanılabileceği şekilde düzenlenmiş muhteşem bir tur için her gün 09:00 te ofisimizin önünden hareket ediyoruz.

Hıdırnebi Çal Sera Gölü
Fiyat50.00

Trabzon ili Akçaabat ilçesine 30 km uzaklıkta bulunan Çal köy Mağarası Türkiye’nin en büyük mağarası olmasının yanında milyonlarca yıllık sarkıt ve dikitleri, su ve şelalesi ile önemli bir turizm bölgesidir.

Giresun Ordu Turu
Fiyat100.00

Yolculuğumuzda ilk durağımız Tirebolu kalesi.Kaleyi gezmeden önce dileyen misafirlerimiz burada kahvaltı yapabilirler.Kale ziyaretimiz ardından 40 dk süren yolculugumuz bizi Giresun’a ulaştırıyor.İsteğe bağlı olarak 2 saatlik ada turuna

Sümela Turu
Fiyat60.00

Altındere vadisi boyunca panoramik seyahatimize devam edip Sümela Manastırının bulunduğu Karadağa varıyoruz.Öncelikle seyir terasından hatıra resimlerimizi çekilip araç parkında aracımızdan ayrılıyoruz.

Uzungöl Turu
Fiyat50.00

Doğa ile iç içe şehrin kalabalığından uzaklaşıp , suyun duruluğu ile huzura kavuşmak , mutluluk , eğlence ve sakinlik gibi duyguların hep  bir arada yaşanılabileceği şekilde düzenlenmiş muhteşem bir tur için her gün 10:00 ‘da ofisimizin önünden hareket ediyoruz.

Sümela Karaca Torul Zigana Hamsiköy
Fiyat60.00

Altın dere vadisi boyunca panoramik seyahatimize devam edip Sümela Manastırının bulunduğu Karadağ’a varıyoruz. Öncelikle seyir terasından hatıra resimlerimizi çekilip araç parkında aracımızdan ayrılıyoruz.

Borçka Karagöl Turu
Fiyat120.00

Karadeniz sahil  yolundan denizin masmavi berraklığıyla yeşilin bin bir tonu arasında süzülerek sırasıyla Rize’nin Çayeli, Pazar, Ardeşen ve Fındıklı; Artvin’in Arhavi ve Hopa ilçelerini takip ederek Cankurtaran geçidine çıkıyoruz.

Batum Turu
Fiyat100.00

Farklı bir ülke, farklı bir kültür tanımak isteyenler. Bu tur tam size göre. Sabah 07:00 da ofisimizin önünden Batum için hareket ediyoruz. Yaklaşık 3 saat süren bir yolculuğun ardından sarp sınır kapısına varıyoruz.

Trabzon Şehir Turu
Fiyat50.00

Atatürk Köşkünü ziyaretle başlıyoruz. Köşk ve muhteşem bahçesini ziyaret ediyor ardından Ayasofya Camii / Müzesine hareket ediyoruz. Yol üzerinde Trabzon Kalesini, Gülbahar Hatun Camii ve Türbesini, Zağnos Vadisi ve Tarihi Zağnos Paşa Köprüsünü